reklama

Adela toto si prehnala!!

Nečakám, že niečo také búdú ráno kričať žlté nadpisíky Času a Plusky. Tentokrát by som im to nemal za zlé.. Sedím si v nočnej, zasa plno práce (not really), a popri tom hrá v pozadí markíza de sad. Je tu živši

Písmo: A- | A+
Diskusia  (116)
foto: markiza.sk
foto: markiza.sk 

X+foto: markiza.sk

Adela show - vlastná talkshow Adely Banášovej!! Uff, keby ste mi niečo také povedali pred pár rokmi, zaplesám "Raab v sukni!" a zapradiem v očakávaní briskného humoru, absurdít, nových výrazov, čo z Adely zvyčajne pršia na počkanie. 

Well - not anymore. Aktuálne.. ostala na podnebí horká pachuť. Dosť zlé.. po pár vydaniach, z ktorých som bližšie zaregistroval dnešnú antizábavu a včerajšie nekonečné okiadzanie /ne/nevery Vittekovcov, ktorí sú mi, priznám, ľahostajní, ak sa práve nehrajú MS. Ponúka sa porovnanie s Alim G - kedysi si vybral roztatárených Beckhamovcov, aby na nich demonštroval svoju intelektuálnu prevahu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Niečo iné je žmýkať a robiť si fackovacieho panáka zo ženy, ktorá ani najmenej empatickému hovadu (mne) nepríde v poriadku. Asi bolo splneným snom tvorcov (a zrejme jej aj podsunuli nejaký ten judášsky pohárik vínka), že Iveta Bartošová predviedla v plnej paráde svoju vystupňovanú labilitu a sebaklam. Chúlila a krútila sa v kresle ako posolený slimáčik. Solila Adela. Z neznámych príčin, zjavne evidujúc patetickosť situácie a reakcií, ktoré jej Iveta predkladá na podnose, sa chirurgicky presne mierenými otázkami vŕtala v témach, z ktorých by potencionálne každá mohla skončiť Ivetiným skokom z mosta Apollo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Kašlem na bulvár - pár hysterických missiek a opitých herečiek som popri práci stretol. Nie som ani odborník na late night shows. Sledovanie Lena, Fergusona, Raaba a spol. ho zo mňa nerobí. Rovnako ako nočná hodina, tapeta mesta, stôl a egocentrický sidekick (traja) nerobí z Adelinho čudného prepierania bulvárnych voloviniek pozerateľnú záležitosť. Keď je ďalším vrcholom večera zosmiešňovanie postihnutia S. Hawkinga, tuhnem a vypínam. Nech je radšej tma. Čakal som veľa, nedostal som nič. Je mi to ľúto, dva roky som Adelu nevidel a teraz dosť zmena. 
Na záver parafráza trefného výroku jednej diskutérky: "My sme si tú Adelu asi príliš zidealizovali." 

Erik Golian

Erik Golian

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rád hravý čierny humor, psíka menom Indy, zlé filmy, imgur, "twajter", Akty X Zoznam autorových rubrík:  Nerozum a CitCynik sa díva na svet s monoklMédiá a filmyObskúrne rozprávky o... o ničoDruhý pohľad na vec

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu