reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Erik Golian

Erik Golian

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rád hravý čierny humor, psíka menom Indy, zlé filmy, imgur, "twajter", Akty X Zoznam autorových rubrík:  Nerozum a CitCynik sa díva na svet s monoklMédiá a filmyObskúrne rozprávky o... o ničoDruhý pohľad na vec

reklama

Nerozum a Cit

Zajačik

Erik Golian

Zajačik

Po minulom článku sa na mňa obrátilo mnoho čitateľov s otázkou: „Čo je to ten ""zajac?"" Všetkým dvom snáď na vysvetlenie postačí fotoreportáž o zajačikovi Edovi. Edo je najmenší z rodu a stále niečo vyvedie - niekde sa zakliesni a začne hystericky pišťať, niečoho sa zľakne a začne pišťať, poprípade zletí do nádržky s vodou a... začne pišťať. Nie aby vyskočil ako normálny zajac, kvočí vo vode a dožaduje sa bezpodmienečnej záchrany (viď foto). Edove opakované problémy mi pomáhajú zabudnúť na tie reálne, tým pádom zlepšujú náladu a hlavne - človek nemôže viniť /tobôž šmariť o zem/ zvieratko, ktorému Pánboh daroval také množstvo vražednej roztomilosti :o)

  • 26. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 820x
  • 15
Aljaška- práca čo šľachtí (masochistov)

Erik Golian

Aljaška- práca čo šľachtí (masochistov)

Po minulom článku sa na mňa obrátilo veľa ľudí. Dodnes mi prišli asi štyri milióny mailov s otázkami. Dajú sa zhruba zhrnúť do jednej: Čo ste tam vlastne robili (a koľko ste si nahrabali)? A Kevinka Hrušku z Poltára ešte zaujímalo, aký je dnes deň.

  • 7. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 13 990x
  • 27
Bežný deň v továrni na spracovanie rýb, Aljaška

Erik Golian

Bežný deň v továrni na spracovanie rýb, Aljaška

KRÁSNE RÁNO.

  • 14. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 10 230x
  • 51
Ako šiel hlúpy Jano do sveta /2./ {bez interpunkcie}

Erik Golian

Ako šiel hlúpy Jano do sveta /2./ {bez interpunkcie}

Ako to vyzera v Jasons International Youth Hostel v Anchorage ...

  • 22. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 795x
  • 24
Ako šiel hlúpy Jano do sveta- hen na Aljašku /1./

Erik Golian

Ako šiel hlúpy Jano do sveta- hen na Aljašku /1./

Jedno poľské príslovie hovorí, že „lietali husi, husi lietali- labute sa z nich nestali." A slovenské, že keď bolo koze najviac fajn, išla na ľad tancovať.

  • 16. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 612x
  • 21
reklama
Tie najhoršie zážitky z vojny sú najkrajšie!

Erik Golian

Tie najhoršie zážitky z vojny sú najkrajšie!

„Máte veľa zážitkov z vojny? Tak si ich dobre zapamätajte, už sa nebudú viac opakovať!“ nabáda v reklame Ministerstvo obrany SR. Jasné, zážitkov je kopa, ťažko vybrať najlepší. Isté je, že na vojnu som chcel ísť. Mal som prácu, mohol som robiť okľuky, dať sa na modrú knižku, skúsiť prijímačky na VŠ. Ale prečo by som to robil? Nebolo sa čoho báť. Hlava plná predstáv, chvál, cudzích zážitkov a spomienok. Chcel som vlastné!

  • 10. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 256x
  • 219
AKO správne DOJIŤ KOZY

Erik Golian

AKO správne DOJIŤ KOZY

Za mierne kontroverzným nadpisom sa skrýva ďalší z praktických návodov. Sedliačina ako vyšitá, ale možno sa vám zíde, ak sa niekedy v živote ocitnete na pustom ostrove a váš život bude závisieť od mlieka divých kôz. Podnietil ma a

  • 23. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 12 285x
  • 26
DVADSIATNICI: Sme šťastná generácia

Erik Golian

DVADSIATNICI: Sme šťastná generácia

Ja a ostatní dnešní dvadsať-plus-niečo Slováci. Nežili sme dlho a aj tak sme zažili veľa zaujímavého a zlomového. Máme viac šťastia a možností ako generácie pred nami/ po nás. Už teraz je na čo spomínať. Čo potom, ak sa doži

  • 8. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 260x
  • 36
AKO DAROVAŤ KRV

Erik Golian

AKO DAROVAŤ KRV

Darovanie krvi nie je každodenná činnosť, s darovaním krvi je spojených veľa povier a výmyslov. Nie je to ale nič hrozné. Pre ľudí, ktorí chcú prvý krát darov

  • 3. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 11 559x
  • 36
reklama
SkryťZatvoriť reklamu